Egy vállalkozás fellendülése azt is magával hozza, hogy kényelmetlenné kezd válni az időpontok kezelése, számon tartása. Egy időpontfoglaló rendszer bevezetése sokat segíthet ezen, azonban nem mindegy, hogy melyik szoftver alkalmazása mellett döntünk.
Időpontok kezelése ERP rendszerben
Ma már igen nagy a választék időpontfoglaló rendszerek tekintetében, azonban mielőtt letesszük az egyik mellett a voksunkat, érdemes szétnézni a lehetőségeink között, és átgondolni, hogy is tehetjük még gördülékenyebbé a folyamatokat.
Egy blank” rel=”noreferrer noopener”>integrált vállalatirányítási rendszer például több olyan modullal is rendelkezik, mint a beszerzés, értékesítés vagy számlázás, illetve részét képezi egy időpontfoglaló alrendszer is. Egy vállalat életét nagyban megkönnyítheti, ha több, egymástól elszigetelt rendszer használata helyett inkább egy egységesített platformot vezet be, ahol akár össze is hangolhatóak az egyes tevékenységek.
A blank” rel=”noreferrer noopener”>D4S CRM modulja képes minden, ügyfelekkel kapcsolatos folyamat kezelésére, legyen szó akár kampánymenedzsmentről vagy időpontfoglalásról, de alkalmas lehet a partnerekkel történő közvetlen kommunikációra is.
A jó időpontfoglaló rendszer tulajdonságai
Érdemes mindig olyan szoftvert választani, amely képes arra, hogy a foglalás két módon is rögzíthető legyen – az ügyfél által vagy a vállalat munkatársának a közreműködésével. Egy egészségügyi komplexum esetében például sok páciens részesíti előnyben, ha van egy online elérhető időpontfoglaló rendszer, ahol akár az ügyfélszolgálati időn kívül is rögzítheti magának az időpontokat.
Ezzel szemben vannak olyanok, akik jobban szeretik az ilyen ügyeket telefonon intézni, ekkor viszont elengedhetetlen, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs is képes legyen az időpont felvitelére a rendszerbe.
Az ideális rendszer kiválasztásakor célszerű kipróbálni előzetesen a foglalást, lépésről lépésre áttekinti a folyamatot. Mivel ezt a felületet az ügyfelek is használni fogják, törekedjünk arra, hogy minél egyszerűbben kezelhető, illetve áttekinthető legyen, hiszen mindenféle előzetes oktatás nélkül is képesnek kell lennie a felhasználónak a rögzítésre.
A funkció előnyei
Az időpontfoglaló egyértelmű előnye, hogy nem kell többé manuálisan, füzet vagy Excel táblázat használatával felvenni és nyomon követni az időpontokat. Ezenfelül tehermentesíthetjük a kollégáinkat is, hiszen lecsökkenhet a telefonos, e-mailes megkeresések száma.
Az ERP rendszerben történő időpontrögzítés pedig olyan előnyöket is magában hordoz, mint például az előleg bekérése. Ezzel elkerülhető, hogy az ügyfél esetlegesen lemondja a már leadott időpontot, hiszen ezzel úgymond elkötelezi magát amellett, hogy valóban igénybe is veszi a szolgáltatást.
Egy időpontfoglaló alkalmazás bevezetése sok szempontból támogathatja a vállalkozását, hiszen gördülékenyebbé válhatnak a folyamatok. Az ügyfélkezelés digitalizálása pedig akár a páciensek elégedettségét is növelheti.