Egy kiváló CRM rendszer, amellyel gyorsan felskálázható az értékesítés volumene

Share

360 fokos integrációs profilja és innovatív funkciói révén nem is kérdés, hogy miért vált olyan népszerűvé a kiváló CRM rendszer. Ráadásul rugalmas árazási modellje még inkább kelendővé teszi. 

Alábbi írásunkban bemutatjuk a Pipedrive CRM-et, illetve kitérünk arra is, hogy miért jelent ideális választást, miként használhatjuk ki az előnyeit az értékesítésben, az ügyfélkezelésben és a mindennapi feladatok során.

Átláthatóbb ügyfélkapcsolatok 

A legtöbb vállalkozó számára aranyat ér egy olyan crm system, amellyel könnyedén kezelhetők az ügyféladatok, azaz egy helyen megtalálható minden fontos információ, beleértve a régebbi érdeklődéseket, a vásárlásokat, a support igényeket, a döntéshozók viselkedésadatait, az email megnyitásokat, és ez csupán néhány példa. Eszerint gondolhatunk a rendszerre afféle dinamikus contact centerként, ami hatalmas előny és könnyebbség egyszerre. 

Segítségünkre lehet a leadek generálásában 

Akárhonnan is érkeznek a leadek, a Pipedrive pontosan tudni fogja, és a segítségével mindez egyszerűen nyomon követhető. A szoftver által a lead generálás és -továbbítás gyerekjáték, a hideghívások is könnyebben menedzselhetők, ráadásul összeköthető marketing automatizációs rendszerekkel, így tulajdonképpen minden egyes részfolyamatot átláthatunk, amely nélkülözhetetlen a hatékonyabb, eredményesebb munkavégzéshez.

Számíthatunk rá a lead menedzsment területén is

Korábban talán gondot okozott a sales aktivitások kezelése, az email automatizáció, vagy épp a feladatgenerálás. A Pipedrive CRM rendszerrel mindez nem jelent többé kihívást, ugyanis a tetszőleges pipeline struktúra, rengeteg termékkatalógus, árajánlati modul, contact idővonal, valamint a fázisonkénti riportok segítenek a produktívabb munkavégzésben. Mintha egy kiváló sales menedzsert kapnánk legfőbb segítőnként, csak épp “gépesítve”.

Mit nyerhetünk általa?

Elsősorban átláthatóságot, ami természetesen együtt jár a gyorsabb ügyfélkezeléssel is. Mivel kompatibilis (azaz képes együttműködni) a marketing automatizációs rendszerekkel, tulajdonképpen bármely kis-, közép- és nagyvállalati üzleti megoldás integrációja megvalósítható a segítségével. Mellesleg az sem jelent akadályt, hogy G-Suite vagy Microsoft-alapú környezetről van épp szó.

A Pipedrive ráadásul a jobb ügyfélélmény megteremtésében is a segítségünkre lehet, így duplán nyerhet a vállalat. Nemcsak hogy javul a hatékonyság, felskálázható az értékesítés volumene, de még a cég hírneve, megbecsültsége is növekszik az elégedett partnerek révén.

Ha pedig egy kicsit eltekintünk az ügyfélszerzéstől és -menedzseléstől, a kisebb-nagyobb munkafolyamatok is produktívabban elvégezhetők, hiszen a vállalat alkalmazottjainak, alvállalkozóinak munkáját is támogathatjuk a kiváló CRM rendszerrel.

Dániel

Senki sem annyira objektív, hogy feltevés és bizonyított tény között mindenkor különbséget tudjon tenni. Van, hogy valamiről azt hisszük, bizton tudjuk, de elszámítjuk magunkat, és visszatalálni sokszor minden, csak éppen nem egyszerű. (Ferdinand von Schirach)

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük