360 fokos integrációs profilja és innovatív funkciói révén nem is kérdés, hogy miért vált olyan népszerűvé a kiváló CRM rendszer. Ráadásul rugalmas árazási modellje még inkább kelendővé teszi.
Alábbi írásunkban bemutatjuk a Pipedrive CRM-et, illetve kitérünk arra is, hogy miért jelent ideális választást, miként használhatjuk ki az előnyeit az értékesítésben, az ügyfélkezelésben és a mindennapi feladatok során.
Átláthatóbb ügyfélkapcsolatok
A legtöbb vállalkozó számára aranyat ér egy olyan crm system, amellyel könnyedén kezelhetők az ügyféladatok, azaz egy helyen megtalálható minden fontos információ, beleértve a régebbi érdeklődéseket, a vásárlásokat, a support igényeket, a döntéshozók viselkedésadatait, az email megnyitásokat, és ez csupán néhány példa. Eszerint gondolhatunk a rendszerre afféle dinamikus contact centerként, ami hatalmas előny és könnyebbség egyszerre.
Segítségünkre lehet a leadek generálásában
Akárhonnan is érkeznek a leadek, a Pipedrive pontosan tudni fogja, és a segítségével mindez egyszerűen nyomon követhető. A szoftver által a lead generálás és -továbbítás gyerekjáték, a hideghívások is könnyebben menedzselhetők, ráadásul összeköthető marketing automatizációs rendszerekkel, így tulajdonképpen minden egyes részfolyamatot átláthatunk, amely nélkülözhetetlen a hatékonyabb, eredményesebb munkavégzéshez.
Számíthatunk rá a lead menedzsment területén is
Korábban talán gondot okozott a sales aktivitások kezelése, az email automatizáció, vagy épp a feladatgenerálás. A Pipedrive CRM rendszerrel mindez nem jelent többé kihívást, ugyanis a tetszőleges pipeline struktúra, rengeteg termékkatalógus, árajánlati modul, contact idővonal, valamint a fázisonkénti riportok segítenek a produktívabb munkavégzésben. Mintha egy kiváló sales menedzsert kapnánk legfőbb segítőnként, csak épp “gépesítve”.
Mit nyerhetünk általa?
Elsősorban átláthatóságot, ami természetesen együtt jár a gyorsabb ügyfélkezeléssel is. Mivel kompatibilis (azaz képes együttműködni) a marketing automatizációs rendszerekkel, tulajdonképpen bármely kis-, közép- és nagyvállalati üzleti megoldás integrációja megvalósítható a segítségével. Mellesleg az sem jelent akadályt, hogy G-Suite vagy Microsoft-alapú környezetről van épp szó.
A Pipedrive ráadásul a jobb ügyfélélmény megteremtésében is a segítségünkre lehet, így duplán nyerhet a vállalat. Nemcsak hogy javul a hatékonyság, felskálázható az értékesítés volumene, de még a cég hírneve, megbecsültsége is növekszik az elégedett partnerek révén.
Ha pedig egy kicsit eltekintünk az ügyfélszerzéstől és -menedzseléstől, a kisebb-nagyobb munkafolyamatok is produktívabban elvégezhetők, hiszen a vállalat alkalmazottjainak, alvállalkozóinak munkáját is támogathatjuk a kiváló CRM rendszerrel.