Fontos tudnivalók az irodaköltöztetéssel kapcsolatban

Share

Épp most fontolgatod, hogy a következő szezont egy új irodában kezdd a cégeddel? Akkor itt az ideje cselekedni, hiszen a költöztetés folyamata rendkívül komoly munkát jelent. Azonban egy tapasztalt és profi költöztető cég nagy terhet vehet le a válladról.

Az irodaköltöztetéshez jól jön a segítség

Az irodaköltöztetés alapos tervezést igényel, ugyanis olykor rendkívül rövid idő alatt akár több munkaterület mozgatását is le kell bonyolítani. Tudjuk jól, hogy az irodai élet nem állhat le napokra, ezért mindenképp gyors és hatékony segítségre van szükségünk. Az irodaköltöztetés ma már igazán gördülékenyen is kivitelezhető, ha egy kimagasló szakértelemmel rendelkező költöztető céggel dolgozunk együtt.

A Visszuk.hu csapata az elmúlt években számtalan költöztetést vezényelt le, amelyek között nagy számban szerepeltek irodák, gyártelepek és üzemek is. Ebből kifolyólag teljes mértékben tisztában vannak azzal, hogy mivel jár egy ilyen volumenű költöztetés, milyen sarkalatos pontokra érdemes kiemelt figyelmet fordítani. Az ügyfelek visszajelzései szintén azt támasztják alá, hogy a céggel történő együttműködés valóban gyümölcsöző. 

Ezekkel a lépésekkel megkönnyítheted a munkát

A költöztető cég sok esetben nem az irodahelyiség mérete alapján készíti el az árajánlatot, hanem a szállítandó bútorok és egyéb tárgyak mennyiségét veszi alapul, ezért célszerű az ingóságainkról egy pontos listát összeállítani.

A fénymásolók, a páncélszekrény, valamint az értékes és sérülékeny elektronikai eszközök mozgatása csak száz százalékos precizitás és megfelelő védelem mellett valósítható meg. Ebből adódóan ezeket a készülékeket ajánlott már csomagoláskor gondossággal kezelni.

A dokumentumok és dossziék rendszerezése szintén fontos lépés. A saját helyzetünket könnyítjük meg, ha logikusan pakolunk be, majd a dobozokat fel is címkézzük. Azzal is időt spórolhatunk, ha akár egy tervrajzon jelölve megosztjuk a költöztető cég csapatával, hogy melyik csomagot hova helyezzék el.

Ne feledjük, hogy a címmódosítást jelentenünk kell az adóhatóság felé, továbbá tájékoztassuk erről az üzleti partnereinket is, hogy a nekünk szánt levelek célba érjenek.

Gondolkodj előre!

Akkor tudjuk bebiztosítani magunkat, ha az irodaköltöztetés időpontját már hetekkel, de a legoptimálisabban minimum egy hónappal a tervezett dátum előtt fixáljuk. Ezáltal garantálhatjuk, hogy minden részlet világossá válik a nagy napra, mivel az effajta költöztetés egy szerfelett komplex és összetett folyamat. 

A költöztető cégek többsége hétvégén és ünnepnapokon is elérhető, valamint speciális igények esetén éjszakai műszakok keretében intézik el a költöztetést. Mindazonáltal továbbra is a nappali munkavégzés a preferált. Ahhoz, hogy ne következzen be leállás az irodában, tanácsos a hétvégéket előnyben részesíteni.

Egy profi költöztető cég mindent megtesz azért, hogy a folyamat flottul menjen. Közbenjárásukkal lehetővé válik, hogy elégedetten vegyük birtokba újdonsült irodánkat!

Dániel

Senki sem annyira objektív, hogy feltevés és bizonyított tény között mindenkor különbséget tudjon tenni. Van, hogy valamiről azt hisszük, bizton tudjuk, de elszámítjuk magunkat, és visszatalálni sokszor minden, csak éppen nem egyszerű. (Ferdinand von Schirach)

Ez is érdekelhet...

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük